«Я люблю піклуватися про свою команду та свої ягоди. Коли ці два пункти злагоджені — компанія може процвітати! »
«Ми створили наш бізнес, аби принести плоди щедрої української землі тим, хто належно їх оцінить — сучасним родинам!»
«Подорож нашої лохини з поля до чиєїсь кухні — це дуже нудна казка. У ній з ягодами нічого не відбувається. Все точно, організовано та безпечно. Про такі пригоди кіно не знімають... »
«Наша лохина — суперзірка! Ми прагнемо познайомити кожного з нею. Я думаю, що ми маємо достатньо шанувальників, адже варто лише раз спробувати нашу лохину, і ти з нею назавжди!»
«Більшість компетентних вчених зазначає: лохина не має здатності до комунікації. Тому ми робимо це за неї.»
«Гривні, долари, євро, рублі ... Я вважаю, що головною міжнародною валютою має бути лохина: смачна та корисна.»
«Бути агрономом в компанії, яка вирощує лохину — творче завдання. Бо лохина не просто рослина, яку культивують та вирощують. Ми свою лохину плекаємо, голубимо та звеличуємо! »
«Ми вважаємо, що всі ягоди лохини мають бути створені однаково рівними — рівно бездоганними та ідеальними!»
«У кожної лохини є права. Наприклад, право бути неймовірно смачною та корисною. Право бути проданою кожному охочому. Право на ретельний догляд і турботу. Список нескінченний.»
«Доглядати за лохиною складно. А ще складніше доглядати за офісом і всіма, хто в ньому працює. Ну, хоча б поливати нікого не треба.»
«Коли всі навколо думають про ягоди, корисно мати під рукою декілька людей, які подбають про цифри.»
«Коли наступного разу їстимете лохину, подумайте про те, скільки розрахунків стоїть за кожною ягодою. Добре, що ми не перераховуємо кожну штучку. Чи, все ж, перераховуємо?».
«Хтось скаже, що бізнес робиться в офісі, де підписуються документи і укладаються угоди. Але насправді бізнес починається з поля, де росте наша чудова лохина.»